Friday, August 28, 2009

Aku+Esemen+Kebosanan

Minggu neh je da bz ngan esemen,test..stress aku. Da r tak abez cover sume,hem jawab sudah. Tawakal jela. Sape suh tak study,padan muka,hahahahah.. Hari neh aku tinggal sorang kat umah. Mengemas ape2 yang patut,jadi bibik la 2 3 ari neh. Takpe2,aku da bese da wat keje2 umah ni (poyo+berlagak+tak bley blah). Untuk menghilangkan rase sunyi & kebosanan yang dah lame bertapak dalam diri neh,aku melalak sampai pagi,lantaklah ape orang nak cakap. Sedap ke tak,aku yang judge sendiri (tetiba emo). Aku puas.. Keje dok bertimbun lagi. Esemen,presentation,test,.. mane 1 aku nak wat dlu? Materials dah ade,cuma nak gerak je. Idea,idea & idea...mane ko pergi neh? Aku dah blank tahap dewa neh. Sumber inspirasi aku dah takde. Ya Allah,berikanlah aku idea2 yang bernas & akal fikiran yang cerdas bagi membolehkan hambaMu menjalankan amanah yang diberi. Aku mohon padaMu ya Allah... Next week,scedule aku pack sangat2. Group esemen & individual kene submit. Presentation agro lagi,..kene prepare good mental & pysical neh. Kalau tak mesti blur,jam.Hem,dari tadi dok asik membebel,bile r nak bukak pose ngan bebudak klas lagi? ngan housemate pun lum.. Mase da suntuk neh..sume dok pakat balik kampung plak. Aiyoo,...weh,korang balik r cepat. Busan la bukak pose sorang2. Makan pun takde mood,huhuhu....
Hem,..chow dulu r. Idea xde la..

1 comment:

  1. Suka uang? Suka game? Mau bonus?
    Buruan join ke CrownQQ Agen DominoQQ BandarQ dan Domino99 Online Terbesar
    Bonus Rollingan 0.5% setiap senin
    Bonus Refferal 20% seumur hidup
    Lumayan loh bisa nambah penghasilan ^_^
    WHATSAPP : +6287771354805
    LINE : CS CROWNQQ

    Menyediakan Deposit Pulsa Telkomsel, OVO, DANA, GOPAY, & LINK AJA

    Info Lebih lanjut Kunjungi :
    CrownQQ
    Daftar CrownQQ

    BACA JUGA BLOGSPORT KAMI:
    makotacrownqq
    Tips & Trik
    Jendela Dunia
    Berita dan Info Dunia

    ReplyDelete