Wednesday, December 31, 2008

sELamat tinggaL 2008,...


Hari ni genap setahun aku blaja kat UiTM Segamat. Macam-macam perkara terjadi dalam hidup aku. Kelakar ada, sedih ada,..pendek kata macam-macam ada r. Tapi satu perkara yang aku tak leh lupa, aku n da gang tak buat group presentation untuk subjek Product Management. Malu gile masa tu, rasa nak terjun jek dari tingkat atas SL. Hahaha,... Lepas dari kejadian tu,kami terus buat n present kat kelas.. Result,alhamdullilah,...syukur ke hadrat Ilahi.

Sem 3 plak,aku kenal budak baru. Best gile.. Blaja pn best,enjoy..tak tension sangat. Ramai member kasi semangat n kekuatan untuk terus survive kat bumi Segamat. Klu tak ada diorang aku da lama give-up. Finally aku dapat result bagus untuk sem 3 ni...

Last but not least,aku juga nak berterima kasih kat mak n bapak aku coz selama ni diorang dah banyak spent duit diorang untuk aku n adik-beradik. TanX a lot.... Mom,Dad i really love n mizz U so much.. muuaaaahhh
p/s: ni pic aku,5ruz n Hafizz lepas seminar PD..

1 comment: