Wednesday, January 21, 2009

aku, si dia dan balik kampung...

Dis friday aku balik ipoh. Beshnye,.da lame aku tak peluk n kiss mak. Rindu neh dah tak dapat dibendung lagi. Setiap jam,minit dan detik aku kira... dah tak sabar dah. Kepala neh asik fikir kat umah jek. Hehehe...sowie PM Kamel coz I tak bagi full attention masa klas IM.

Si dia muncul dlm hidup aku. Entah macam mana,relationship between her n me getting more serious. Actually aku tak bape sangat kenal dia. Tapi, kehadiran si dia membuatkan life aku jadi laen, bak kata orang cam pengantin baru. hahaha... takde r,gurau je. Si dia neh memang caring,loving,... n baik sangat dengan aku. Tapi kan,dia neh suke sangat membebel. Kalau wat tak tau jek,sampai tahun depan pun tak abez. hahaha,...

Aku pn tak tau nak luahkan ape lagi kat blog neh. Esemen dok bertimbun. Ok, aku gerak dulu. Adios,..

2 comments:

  1. Yeker tak sbo nak blek kampung....?
    Bley cayer ker...!!!!
    Alasan la tuh.... Nati klu kat Ipoh, musti tak sbo nak blek segamat....
    si dier ader kat sini....
    huhuhuh.... jgn marah khai....
    =B

    ReplyDelete
  2. ceh..siapakah?
    hoho...
    teruna suda bertemu kekaseh pujaan kah?
    haih..
    dunia diseri bunga2 chenta

    ReplyDelete