Wednesday, January 28, 2009

tepak sireh & si dia..

Sales tak bace lg.Subjek laen pun tak wat revision. Huhuhu,..aku cam takde mood je nk study je cuti neh.Aku nak spent more time wif my mom, coz pasni da tak balik dah. Tunggu cuti semester jek. Ahad 25 Jan, aku pegi majlis pertunangan kakak sedare aku. Meriah giler.. maybe for me dis is my first time tengok acara camni. Hehehe,wat malu jek kalau tak tau adat merisik dan meminang. Jenuh r mase aku bertunang nanti,..tapi sape yang sudi menjadi suri hidupku ini? Sanggupkahdia menerima diriku seadanya? - cet, tetiba aku berangan pasal majlis pertunangan -

Sepanjang majlis pertunangan tu berjalan, si dia selalu kol and mesej aku. Aku tau, dari sudut hatinya dia amat risaukan aku. Dah banyak kali aku katakan padanya, "I ley jaga diri I sendiri, u jangan risau,k?", lebey jurang camtu la mesej aku kat dia. Dia macam dah sebati dalam dalam jiwa aku. Pendek kata, separuh nyawa aku ada padanya. Setiap nafasku,terdetik di hatiku hanya dirimu, the one and only....

Aku bertolak ke ipoh keesokan harinya. Tak sabar aku nak jumpe mak. Hehehe,pisah sekejap je dah rindu. Sampi jek aku terus tido sebab malam tu memang x ley nak tido sangat. Anak sedara asik menangis jek. Silap ari bulan aku da lempang baby tu. nak tak nak kena sabar gak la.

Hmm,... aku pun dah penat and takde cite nk kongsi ngan korang. Nanti, bile aku ade new story, aku update untuk tatapan u'all. k,take care.. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment