Monday, February 23, 2009

egokah aku...?

Aku tak tau ape nak jadi ngan aku neh. Hari neh aku telah membuatkan hati si dia terluka, bahkan menjadi lebey teruk. Aku tak nak hubungan yang kami bina selama neh musnah camtu jek. Dia yang terbaek, yang hadir setiap mase yang aku perlukan. Dia tak pernah mengatakan "tidak" pada aku. Dia amat menyayangi aku. Setiap lirikan matanya memberikan maksud yang aku sendiri faham. Lirikan yang mengharapkan kasih suci dari aku. Tapi, aku sebaliknya. Aku gagal menjadi yang terbaek n terindah di sudut pandangan hatinya,matanya. Aku tau n aku sedar aku hampir mensia-siakan wanita yang amat menyayangi aku lebey dari dirinya. Aku tak nak kehilangan wanita seperti itu lagi,.. Ya Allah, berikan lah aku petunjuk supaya aku lebey menghargai orang2 di sekelilingku,...dan kekuatan utk mengharungi detik2 kehidupan di dunia ini.

Mak, anakmu ini memohon segala kemaafan darimu, kesalahan yang mungkin tak dapat dimaafkan oleh sesiapa pn,... Aku gagal menghargai n menghayati ape yang mak pesan. Mak, ampunilah aku,..

Salam kasih,...

No comments:

Post a Comment