Friday, February 6, 2009

Pagi yang tak bape nak best,..

Morning,...
Ape ek nak wat hari neh? Ehmm,... basuh baju,kemas bilik,amek dobi. Pack gak r jadual aku hari neh. Hahaha,MB baru Perak pn tak se-bZ aku. Hari neh ingatkan nak study IM n cover mane2 chapter dat i missed last class. Hmm,mood stdy tak sampai2 lagi. Ishh,test da dekat. Ley plak nak relax2...

Ape la si dia wat pagi2 neh? Miss her damn much. Hari neh si dia balik melaka. Next week plak, si dia ade program kat UiTM Shah Alam, lebey kurang camtu la. Hmm,sunyi la aku pasni. Kalau 2-3 hari ley terima lagi,tapi nak dekat seminggu. Huhuhu, nak wat camne, da tugas si dia. Hope si dia sentiasa chat sepanjang program tu berlangsung..

Aku da takde idea da. Pagi2 neh susah cikit nak generate idea wt blog. Laen kali aku post cite baru untuk korang bace. Cite yang lagi indah n bermakna,...

Salam,...


No comments:

Post a Comment