Monday, February 23, 2009

I'm sorry,.. my frenz...

salam,..
Aku tau aku da wat byk silap kat korang. Dulu, kite same2 kua g makan, lepak2 kat umah,... skang neh aku da tak dok sekali ngan korang. Mesti korang cakit ati kan? Hem,..aku mintak maF banyak2 coz aku telah mengabaikan korang sbg housemate terchenta. Setiap detik aku tak pernah melupakan korang even aku kua ngan si dia. Korang da makan ke lum,wat ape...

Aku tak pernah salahkan si dia utk sisihkan korang. Aku cuba ambil hati korang 1 umah. Wat mase neh biarlah aku bersamanya seketika utk mengisi kekosongan selepas ketiadaan arwah. Aku bukannya tak nak kongsi cite n masalah ngan korang, tapi aku tak nak korang susah hati tengok aku menderita.. Aku tak nak korang sedey2, aku perlukan sokongan dari korang sume,..

Fairuz, aku mintak maF banyak2 coz aku mengabaikan ko. Aku tak bermaksud nak wat ko camtu.. Halalkan segala perbuatan aku n aku tak nak ko makan hati ngan sikap aku. Ko da byk bantu aku menangani segala masalah kat UiTM neh. U r da best buddy in da world,...

Sekali lagi aku mintak maF dari hujung rambut hingga hujung kaki atas segala silap n salah aku.. Halalkan sumenye,...

salam,..


No comments:

Post a Comment