Wednesday, February 4, 2009

penat + pening + tutorial + esemen

Hari neh memang ngantuk gler. Aku pn tak bape nak focus mase Madam Cecilia ajar. Balik umah ingatkan nak tdo jap,tup2 layan cite Mummy Tomb of Dragon Emperor. Kul 2, aku terus g klas MarCom. Melelong gak r mase drive g kampus. Nasib baek takde pape. Kalau tak,...ehmm paham2 je la.

Pas abez jek klas Marcom, continue plak ngan klas Internet Marketing, my favorite class. Bebudak klas cuak bile PM Kamel tanye pasal blog. Dia juz picked randomly blog yang dia berkenan. Nasib la aku tak kena. Segan r kalau orang laen tengok blog aku. Da r ade bunga2.. hehehe..

Malam ni aku ciapkan tutorial Mandarin yang Ling2 Laoshi kasi. Pening gak r nak susun ayat tu. Yela, nak kasi menarik kene r berkorban cikit. Hahaha,... asik nak senang jek. Tak besh r kalau keje yang kite wat takde cabaran..

Okey r,aku pun dah takde cite nak kongsi ngan korang. Pape pn gud luck for ur test next week. Hope korang dapat score yang terbaek for the test. Caiyok2!!!

No comments:

Post a Comment