Friday, July 17, 2009

clinging to undefine feelings,..

Busan,busan & busan. Bebudak dok pakat pegi PD & melaka jalan2. Aku neh,dok kat dalam bilik sambil chatting ngn topic yang entah pape neh. Esemen byk,discussion lagi,..aiyoo banyak pening la. Nak tak nak sume neh kne settle before ari senin.

Semalam aku jumpe si dia kali kedua selepas 3 minggu aku kat perak. Laen je dia. Tapi still sweet cam dulu. Tak banyak pun hal yang kitorang borak.. dok lepak kat maple je ngan Ika. Aku bile pandang dia, damn idea terus ilang. Aiseh,kacau betul la..padahal aku ade je topik nak sembang. Hem,maybe aku lost kot,hahahahaha.... Tak lame sangat lepak kat maple 2,coz si dia sakit kepala. Hem,kurang rehat tu,...

Balik je dari lepak kat maple,bebudak umah tak balik lagi. Tinggal la aku sorang2. Hem,nak buat ape? On laptop & gainning idea for my next assignmments. Tapi,tak sampai 15 minit,balik r bala tentera No 8 persiaran 2 dari snooker. Kecoh abez umah sewa neh. Aku dari tadi dok pK ape nak add dalam esemen terus ilang gara2 bebudak umah buat lawak bangang tahap cipan angkasa. ceit,kacau betul la..

Aku pun da ngantuk sangat neh. Lantak r korang nak buat lawak sampai sok pagi. Yang penting aku nak tido..

Hope,sok adalah hari paling bahagia buat aku & korang sume. Adios,salam...


No comments:

Post a Comment