Monday, July 20, 2009

without tittle,..

Masuk ari neh genap r 2 minggu aku hidup tanpa kete kesayangan aku tu. Sedey bercampur baur menerjah benak hatiku. Aku rindu sangat2 kat kete tu. Rase cam x lengkap je hidup aku. Yela,separuh nyawa aku ade pada kete tu. Hem,2la laen kali beringat-ingat sebelum kena. Xpe,laen kali kne berhati-hati. Mish u so much AGiL,..

Minggu neh jugak macam2 hal berlaku. Sampaikan aku x mampu lagi menghadapi sumenye. Satu per satu datang. Aku tau itu sumenye adalah dugaan Allah. Dugaan yang bertujuan menguji sejauh mana hambaNya dapat bertahan. Yang perlu aku lakukan hanyalah berdoa dan sabar menghadapinya. Kawan2,tanx a lot coz korang sentiasa menyokong aku dalam apa jua tindakan aku. Aku hargai sangat2...

Hope dis week aku akan lebey kuat dalam mengharungi segala cabaran hidup yang sukar untuk diramalkan. Cabaran yang menjadikan aku manusia yang sentiasa berhati-hati,tabah & cekal. Aku pun dah xtau nak cite ape lagi kat korang. Aku nak masuk tido la,.. Salam.

No comments:

Post a Comment