Monday, July 13, 2009

Kuliah+Assignments+Practical Advisors

Hari neh genap seminggu aku menghadirkan diri di UiTM selepas peristiwa hitam yang aku alami 3 minggu lepas. Cam laen je rasenye,cam jadi student baru je. Padahal aku da super duper senior dah. Takpe2,maybe aku lambat register kot & bebudak laen da form group.

Minggu neh je da bZ,macam2 nak kene settle. SM,Global,SMM.. pening aku. Pasal practical advisor,aku & da gang tak dapat lagi. A few of lecturers refused to take us as their protege.. Takpe,da takde rezeki nak ngan lecturer yang kitorang idamkan (ceit,ayat x bley blah,..hahahaha). Tapi,kitorang xkan putus asa memujuk bakal mentor yang akan mendidik & membimbing kami dalam practical nanti.. hope everything will be done by the end of this week.

Kete aku tersadai lagi kat workshop tu. Aku xtau la macam mane adjustableman & the rest of mechanics nak redesign kete aku tu. Sedeynye,baru je setahun. Macam2 kenangan manis & pahit aku harungi bersama kereta kesayangan aku tu. Tak sanggup aku biarkan ianya berlalu macam tu je. Viva silver aka AGiL,dun worry,everything will be okay. Nanti kite jalan2 kat ipoh & balik segamat..

Aku da penat & rase cam nak tido je. Laen kali aku update lagi. Aku da lost,pening,serabut,..
Ape2 pun,jangan biarkan diri korang sentiasa rase bosan. Watla keje2 yang berfaedah & kongsi masa2 terindah korang ngan orang yang tersayang.


No comments:

Post a Comment