Saturday, July 11, 2009

New journey begins,...

Pejam celik,pejam celik dah masuk sem 5. Final year yang akan menentukan segalanya. Aku kene ciapkan diri aku ngan 'senjata' yang akan aku guna untuk pertempuran terakhir. Pertempuran yang bakal merubah segalanya. Subjek semakin berat,tumpuan perlu diberikan bagi mencapai apa yang aku hajati selama ni. Aku taknak dis final sem ni aku tersungkur gara-gara masalah peribadi n ape2 ancaman yang menerjah dalam benak hatiku ini.

Sekarang,segala keputusan yang aku buat bergantung kepada aku 100%. Aku nak buktikan kepada sume orang yang aku bukan jenis yang cepat mengalah,putus asa dan lain-lain yang orang beranggapan terhadap diri aku.. aku akan mengubah segala-galanya..

Kepada si dia,tanx a lot coz selama ni menyokong aku dari aku jatuh hingga aku bangkit semula. Si dia yang menjadi api yang membakar semangat aku selepas pemergian arwah bapak..tanpa si dia,aku tak pasti apa yang bakal terjadi. Allah telah mengurniakan aku seorang insan yang aku...(tak dapat meneruskan kata-kata,sebak). Wish u all da best of luck, n i sentiasa mendoakan u...

1 comment:

  1. Good Luck to you for whatever you do...
    Always supporting you...

    ReplyDelete