Saturday, July 18, 2009

Hem,...


Aku ade wat salah kat sorang neh. Dia neh "kawan baik" aku mase kat kolej dulu. Aku dah buntu memikirkan apa yang sepatutnya aku wat. Dia macam buat aku rase bersalah gile,pendek kata cam aku dah wat kesalahan yang tak ley dimaafkan langsung.. Aku tau,perkataan "MAAF" adelah satu perkataan yang senang diluahkan walaupun ianya perit. Dah banyak mesej aku sent,sumenye pending. Off phone terus,.. gile keras budak neh. Tak pernah dia wat perangai camni. Selalunya dia akan lembut hati pas 2 3 ari. Hem,neh da laen macam dah.. Maybe dia bZ ngan keje2 dia. Dia pun ade life dia jugak. Aku dah wat yang terbaek untuk betulkan sumenye. Aku bukannya mengalah ataupun putus asa dalam situasi neh. Juz give her time,.. InsyaAllah elok r nanti. Hope dia tak lupekan aku,2 je yang aku mintak dari dia..

No comments:

Post a Comment