Thursday, March 19, 2009

Bila mentari memancarkan sinarnya,...

Hari neh panas terik. Neh la bumi segamat,panasnye tak dapat dijangka. Laen macam jek. Hem,mase macam neh la sesuai nak basuh baju or wat sumthin' else yang berfaedah. Aku macam bese la,kuar pegi kampus settlekan pasal surat pencen arwah. Pas pegi HEA aku terus amek signature KP for my intersesi. Lame jugak la kitorang borak dalam bilik tu.

Hem,aku da tak tau nak watpe. Nak tunggu si dia,lame lagi kelas dia nak abez. Ngan tak membuang mase,aku pegi car wash. Kete aku da comot sampai tahap macam kete bawak pegi ladang. Eiii,jijik. Segan nak bawak pegi segamat kalau kete comot. Nanti saham kete aku jatuh merudum cam ekonomi kat US tu. Hahaha,... cam siot jek statement aku. Skang neh kete aku dah bersih,berkilat macam kete baru. Puas hati aku,...

Aku lunch ngan si dia kat tempat bese. Hari neh si dia nak pegi terengganu. Program ape entah,aku tak sure pun. Tapi si dia cakap macam nak tukar2 notes ISB. Lebey kurang camtu la. Si dia pegi 3 hari. Hem,sunyi la aku. Tapi still ley call & SMS. Cara tu la yang selalu aku gunekan. Before sleep,aku mesti call si dia,kekadang si dia yang call aku. .

Aku pun dah ngantuk neh. Semalam tak bape nak puas tido. Hari neh aku nak tido puas2 coz ade banyak keje nak kene settle. Wish me all da best of luck,...

No comments:

Post a Comment