Friday, March 20, 2009

Dingin+Buntu+Rindu

Kebuntuan menerjah kotak fikiranku. Mane idea gempak nak wat esemen neh? Asal aku neh macam lemau jek? Ishhh,stressnye. Malam neh umah sewa aku sunyi jek. Diorang wat keje masing2. Hem,aku,duk dalam bilik belek2 laptop.. Tu la aktiviti aku kalau dah bosan tahap dewa. Nak ym pun,takde orang online... Nak manage fesbook,hem,dah tak tau nak edit ape..

Si dia masih dalam perjalanan ke dungun. Macam mane la si dia kat sana? Mesti besh kongsi segala ilmu ngan bebudak Uitm dungun. Ye r, Uitm segamat neh baru jek on course ISB. Si dia seorang yang kuat,tabah & cekal.. Dengan perwatakan tu r menjadikan aku lagi bertambah sayang pada dirinya,hatinya... Aku tak mahu kehilangan si dia sepertimana aku kehilangan orang tersayang iaitu arwah bapak. Sayang,i akan menjaga hubungan neh baik2,.. i akan jaga relationship neh macam i jaga diri i..
Dan aku,harus teruskan hidup walau seribu badai datang melanda. Khai,ko ley wat yang terbaek. Dun ever2 give up easily.. Aku harapan keluarga,... Gudluck

No comments:

Post a Comment