Thursday, March 5, 2009

entry without tittle,...

Aku tak tau asal arini aku rase laen cikit.Badan pn tak bape nak chat.Ehm,..maybe tak cukup rehat kot.Hem,..camne la mak ley handle sume keje2 arwah skang neh? Banyak keje mak aku kene wat. Sekolah lagi,umah lagi,...cian kat mak.Aku senantiasa berdoa semoga mak diberi kekuatan utk menempuh kehidupan di dunia neh.Aku tau mak kuat,tabah,.. Aku tak sehebat mak & tak sehebat arwah dalam menguruskan hal-hal seharian.. Aku gagal mewarisi sumenye..

Aku ade sorang kakak,yang sentiasa bagi aku semangat n kekuatan.Sebenarnye dia amat perlukan aku,tapi jadi sebaliknya.Aku lebey manja & bersifat keanak-anakan bile balik cuti.Tapi kakak aku tak kisah.Dia lebey tau diri aku camne.. Kekadang tu ley menimbulkan kejelesan yang amat tinggi di kalangan adik-beradik aku.Hahaha,...

Dan aku,menjalani kehidupan seperti biasa.Banyak cabaran & dugaan yang aku hadapi sejak ketiadaan arwah.Settele je satu masalah,datang plak 2-3 masalah.Aku terima semu nye. Maybe Allah nak uji sejauh mane hambaNya ley bertahan..

Hem,aku pn da takde idea nak cite ape lagi kat korang. Moh le kita kongsi cite same2.Kongsi segala kenangan antara kawan2 & follwers. Aku berkata,"Selagi keyboard masih berdetik,selagi tu masih ade cite indah utk anda,.."

Salam,..



No comments:

Post a Comment