Thursday, March 12, 2009

Sorry for everything,...

Aku nak mintak maF kat Ika & Niesa if selama kite kenal neh aku ade terkasar bahasa or gurau2 kasar ngan korang.Aku tak bermaksud nak wat camtu pun kat korang. Maybe aku tak sedar tindakan aku tu ley mengundang ketidakselesaan korang berdua. Pasal yang buzz2 tu,aku saje jek. Kekadang tu aku juz nak tanye khabar. Bese r,bukan slalu jumpe kat kampus. Tapi, kalau korang rase cam tak selesa je,aku da tak wat da. Juz ignore me if korang berdua terserempak aku mase kat kampus... And,i hope yang kite ley kenal lebey lagi. Aku nak suasana yang sama cam kite jalan2 pegi melaka.. Aku taknak hilang sume kenangan tu. Sebelum aku menutup bicara neh,sekali lagi aku mintak maF dari hujung rambut hingga hujung kaki...

-Ayat pasrah jek bunyi nye-....

Salam kemaafan,..

No comments:

Post a Comment