Thursday, March 12, 2009

Sedia atau tidak,...????

Lagi 3 minggu jek nak final exam. Skang neh dok bZ ngan esemen & test. Hope sepanjang 3 minggu neh sumenye berjalan ngan lancar. Sebenarnye ade yang tak cover lagi subjek yang ley dikatakan hardcore, aka memang susah nak score. Hem,.. aku kene stdy kaw2 coz sem neh aku nak dapatkan pointer yang gempak dari sem lepas. Mase neh r nak pulun abis-abisan coz neh r peluang yang paling berharga dalam hidup aku. Kawan tetap kawan,bercinta tetap bercinta, tetapi study jangan dipandang ringan...

Aku pun da wat schedule untuk cover all subjek before test 2 yang bakal menjengah neh. Pas settle jek,aku nak balik ipoh, nak jumpe mak & amek restu before aku mengadap final exam. Doa ibu lebey berkat,lebey2 lagi bila kita nak menghadapi exam besar & tak kira r ape2 perbuatan yang tak menyalahi undang2 & tuntutan agama.

Aku dah bersedia mengharungi segalanya kerana aku telah memilih jalan neh. Jalan yang tak mungkin aku dapat berpatah balik. Mak,doakan anakmu ini supaya mendapat keberkatan kehidupan di dunia & akhirat..

Salam,...

No comments:

Post a Comment