Saturday, March 7, 2009

Misteri yang tiada jawapan,....

Sejak 2 3 malam aku rase semacam jek. Tak pernah aku alami perkara camni. Asik dengar suara orang panggil name aku. Nak sahut,takde orang kat umah. Gler bahaya,.. Kekadang tu mase solat pun macam kene ganggu jek. Tak khusyuk aku. Umah tu bagi aku tak r sunyi sangat,bebudak pun rajin solat & mengaji. Hem,maybe perasaan aku kot. Terlalu banyak berfikir & sampai terbawa-bawa dalam mimpi.. Keadaan neh bukannya sekejap,lagi bertambah ade r. Sorang2 mengalami misteri tu. Aku tak cite sangat kat bebudak umah. Wat bodo jek sudah,..

Neh plak diorang balik,tinggal r aku sorang2. Lagi galak r bende tu ganggu. Aku cube gak lawan,tapi lagi kuat "dia" ganggu.. Ape yang sebenarnye "dia" nak? Aku tak paham.. Mase tdo "dia" cam ade kat sebelah. Nak toleh kanan & kiri pun takut. Nak bagitau abid pun ade. Tapi dia dah tido. So,sebagai langkah berjaga-jaga,aku tutup muke aku ngan bantal sampai keesokan pagi..

Ape yang sebenarnye "dia" nak? Persoalan misteri yang tiada jawapan sampai ke hari neh.......

No comments:

Post a Comment