Tuesday, March 3, 2009

Living Cabin,...

Mesti korang pelik & hairan pesal aku pilih "Living Cabin" as my entry tittle. Hem,bagi aku tittle tu ade kene-mengena ngan aku & bebudak umah. Tittle tu bukannye mencetuskan api kemarahan sape2 pun,tapi ianya cuma cerita indah & kenangan antara kami.

Aku suke dok serumah ngan diorang. Sumenye sempoi2 & masuk air.Hahaha,kelakar gler kalau dok borak2 & bergurau. Lawak cam setan pun slalu ade.Pendek kata,memang happening la umah no 8 persiaran 2 neh. Setiap hari je mesti ade cite yang ley menghilangkan stress pas klas.

Kalau nak makan la,kitorang slalu g kat kg jawa, kat kedai akak cantik. Kat c2 memang besh, sedap la. Hem,jauh gak la dari umah kitorang. Nak makan punye pasal,kitorang redah jek( cam tagline nadia af6,hahaha). Order pun same jek setiap malam. Pas je abez makan,continue borak2 sampai 2 3 batang rokok abez. Da bosan, kitorang terus gerak balik umah..

Kat umah plak,continue maen bola. Sepak sana, sepak sini,... Abez sume barang dalam umah bersepah termasuk la toiletries aku. Hem,bengang gak la. Tapi takpe,diorang kemas balik. Aku terus je masuk bilik & on laptop. Aku kene ciapkan blog before PM Kamel nak tengok dah bpe banyak post.. Dah r xde idea,nak pakse komfem la tak dapat.. Aku relax & terus tido...

Bile mentari memancarkan sinarnya,keadaan berubah sekali. Semalam menjadi kenangan untuk hari ini & seterusnya menjadikan pengajaran wat mase akan datang. 1 kitaran hidup yang takkan henti jika ada manusia yang mampu menceriakan hati seseorang,... yang mengisi kekosongan hati bile kesunyian....

Aku suke dok serumah ngan korang. Besh gler,... hope we will be best frenz forever..

Salam sahabat,..

No comments:

Post a Comment