Sunday, March 8, 2009

Where are u guys....??

Malam neh aku dok kat umah apeez. Tumpang satu malam jek. Kalau ikutkan ati nak jek aku dok kat umah taman bunga raye tu. Tak la menyusahkan orang laen. Hem,tapi mase nak amek ubat gastrik pun dah rase semacam. Cancel nak stay sorang2. Cam ade bende follow aku jek dari tadi. Wat bodo jek sudah..


Aku sebenarnye nak wat esemen Marcom & BeL. Tapi idea tak sampai2 lagi,tambah plak ngan kesenakan perut yang teramat sangat neh. Tu r,orang suh lunch tak nak,degil,kan dah cakit.. Sebagai cara untuk mengabaikan kesakitan tu,aku YM ngan si dia & da gang. Ade r kurang cikit cakit. Mate neh pun dah rabak tahap dewa dah .. Esemen kene gak ciapkan. Mase neh la nak ngantuk.Dulu tak r camni. Ley stay up sampai 2 3 pagi. Kalau dapat nescafe panas mesti besh. Tak ngantuk & ley generate more interesting ideas. Tapi skang aku kene kurangkan sume tu. Bahaya & ley effect sel-sel badan aku.


Bile r bebudak umah nak balik neh? Aku dah bosan tahap cipan angkasa dah neh. Hem,hope diorang balik before maghrib... Neh titah baginda sultan kerajaan bunga raye, Hahaha,..juz kidding. Korang balik tau,takut la tinggal sorang2..

risau+bimbang+konfius

No comments:

Post a Comment